افتتاح بیمارستان سوانح و سوختگی کرمانشاه | فراتاب
کد خبر: 11114
تاریخ انتشار: 25 آبان 1398 - 14:20
بیمارستان سوانح و سوختگی «گلستان» کرمانشاه روز سه‌شنبه با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمانشاه در مجتمع بیمارستانی امام رضا علیه السلام کرمانشاه افتتاح شد.


 فراتاب - کرمانشاه بیمارستان سوانح و سوختگی «گلستان» کرمانشاه روز سه‌شنبه با حضور دکتر سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و استاندار کرمانشاه در مجتمع بیمارستانی امام رضا علیه السلام کرمانشاه افتتاح شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در مراسم افتتاح این بیمارستان گفت: این بیمارستان از محل اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب در مهرماه سال ۱۳۹۰ به استان کرمانشاه و منابع ملی راه‌اندازی شده و برای ساخت آن ۵۵۰ میلیارد ریال هزینه شده است.محمودرضا مرادی توضیح داد که این بیمارستان در زمینی به مساحت ۹ هزار مترمربع و در پنج طبقه در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) شهر کرمانشاه ساخته شده است.

وی این بیمارستان را ۵۰ تختخوابی اعلام کرد و گفت: این تعداد شامل ۱۲ تخت مراقبت‌های ویژه، ۳۸ تخت جراحی و بستری، سه تخت اتاق عمل و سایر بخش‌ها است.مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره برداری رسید.

این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.اکنون ۲ هزار و ۶۸۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است.

 

بازنشر مطلب با ذکر منبع «فراتاب »بلا مانع است .



 

 

 

نظرات
آخرین اخبار