میزان گردشگری 50 درصد رشد داشته است | فراتاب
کد خبر: 11074
تاریخ انتشار: 14 آبان 1398 - 14:30
جعفرزاده در تشریح جلسه فراکسیون مستقلین ولایی:
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: میزان گردشگران ورودی در سال گذشته، ۵۲ درصد رشد داشته که این معادل ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است، همچنین میزان گردشگران ورودی در ۶ ماهه نخست سال جاری نیز ۲۷ درصد رشد داشته است.

فراتاب_فراسلامت: نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس گفت: میزان گردشگران ورودی در سال گذشته، ۵۲ درصد رشد داشته که این معادل ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر است، همچنین میزان گردشگران ورودی در ۶ ماهه نخست سال جاری نیز ۲۷ درصد رشد داشته است.

بهره برداری از ۲۰۹ پروژه در دستور کار وزارت میراث فرهنگی است

وی با اشاره به اینکه بر اساس گزارش‌های ارائه شده توسط وزیر میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری افتتاح و بهره برداری از ۲۰۹ پروژه شامل ۲۸ هتل چهار و پنج ستاره در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد و بزودی انجام می‌شود، عنوان کرد: یک هزار و ۴۲۵ واحد بوم‌گردی افتتاح شده و مجموعا ۲ هزار و ۴۵۱ پروژه گردشگری در دستورکار است که ۷۵۰ پروژه آن تا پایان دولت دوازدهم به بهره‌برداری می‌رسد.

۳۰۰هزار شغل در دوساله ابتدایی دولت دوازدهم ایجاد شده است

این نماینده مردم در مجلس شوای اسلامی با تاکید بر اینکه در دو ساله ابتدایی دولت دوازدهم ۳۰۰ هزار شغل به صورت مستقیم در زمینه میراث فرهنگی و گردشگری ایجاد شده است، عنوان کرد: تاکنون در قالب اشتغال روستایی به میزان ۶ هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به متقاضیان تخصیص داده شده است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با بیان اینکه میزان گردشگران ورودی در سال گذشته ۵۲ درصد رشد معادل ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر داشته، همچنین گردشگران ورودی در شش ماهه نخست سال جاری نیز ۲۷ درصد رشد کرده است، تصریح کرد: سند توسعه گردشگری کشور و همچنین سند برند ملی گردشگری کشور تدوین شده که از سند برند ملی گردشگری کشور در دهه فجر سال جاری رونمایی می‌شود.

۳۲ فرآیند ادارات درحوزه گردشگری الکترونیکی شده است

وی با اشاره به اینکه ۳۲ فرآیند ادارات در حوزه گردشگری به منظور شفافیت و تکریم ارباب رجوع الکترونیکی شده است، ادامه داد: در سال گذشته ۶۰۸ میلیون دلار از محصولات صنایع دستی به صورت چمدانی و گمرکی از کشور صادر شد.

واگذاری ۶۹ پروژه به بخش خصوصی در دستورکار وزارت میراث فرهنگی

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ایران با ثبت ۸ شهر و ۲ روستا در حوزه صنایع دستی رتبه اول جهانی را کسب کرده است، گفت: در حوزه میراث فرهنگی اجرای بیش از ۴ هزار پروژه عمرانی با اشتغال ۲۵ هزار نفر و واگذاری ۶۹ پروژه  به بخش خصوصی به حجم ۱۴۶ میلیارد تومان در دستور کار وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قرار دارد.

نظرات
آخرین اخبار