کد خبر: 11071
تاریخ انتشار: 14 آبان 1398 - 11:10
این هافبک با تجربه در فصل جدید از لحاظ جسمانی شرایط بهتری نسبت به فصل گذشته داشته است.

فراتاب - گروه ورزش:  خاویر پاستوره، بازیکن باشگاه رم در خصوص اینکه چگونه در تیمش در تابستان تمرین کرده است، صحبت هایی را مطرح کرد.

پاستوره در تابستان 2018 از پاری سن ژرمن به رم پیوست ولی به دلیل عدم فرم مناسب و آمادگی جسمانی، در فصل اول حضور خود خیلی کم به میدان رفت. او در فصل جدید با قدرت کار را آغاز کرده و حال به تشریح دلیل این مسئله پرداخت.

به نقل از سایت رسمی رم، پاستوره در این مورد گفت:

 در طول تابستان صحبت های زیادی با مدیران و کادر فنی باشگاه داشتم. با بازی در تمامی مسابقات دوستانه توانستم از لحاظ جسمانی خودم را به سطح خوبی برسانم. اگرچه در عرض یک هفتعه تصمیم گرفتیم که بازی کنار یکدیگر را متوقف کنیم. این به دلیل مصدومیت نبود؛ پس از اینکه هر روز دو جلسه تمرینی داشتم و بدن خود را می شناسم، درخواست استراحت کردم. از مربی و کادر فنی درخواست کردم که مرا از چند بازی دوستانه کنار بگذارند و به آن ها گفتم که این مسئله باعث می شود درصد مصدومیتم کاهش بیابد. مربی نیز قبول کرد و به من گفت که در طول هفته تمرین کنم و آمادگی خود را برای اولین بازی فصل حفظ کنم.

وی در خصوص اینکه هواداران رم از عملکرد وی در مدت حضورش در باشگاه ایتالیایی راضی نبوده اند، تصریح کرد:

 در هر تیمی که بوده ام، هم هو شده ام و هم مورد تشویق قرار گرفته ام. دلیل این مسئله، سبک بازی من است. اگر آماده باشم، به خوبی با تیم مشارکت می کنم ولی اگر از نظر جسمانی آماده نباشم، نمی توانم بهترین عملکردم را ارائه کنم. وقتی این اتفاق می افتد، هواداران نیز به آن اشاره می کنند. گاهی اوقات من بابت این هو شدن ها قدردانی می کنم. وقتی اوضاع خوب باشد، خوب شرایط مشخص خواهد بود ولی وقتی اوضاع بد پیش برود، شما باید یک واکنش به هواداران نشان دهید. در واقع این شخصا برای من یک انگیزه است که رو به جلو حرکت کنم.

نظرات
آخرین اخبار