کد خبر: 11049
تاریخ انتشار: 12 آبان 1398 - 15:40
سرمربی سیتیزن‌ها به کامبک‌های رقیبش عادت کرده است.

فراتاب - گروه ورزش: جریمه شدن سادیو مانه قبل از گلزنی در دیدار استون ویلا-لیورپول در هفته یازدهم لیگ برتر به خاطر شبیه سازی باعث شد تا پپ گواردیولا این بازیکن را به شیرجه زدن متهم کند.

اسکای گزارش می‌دهد: گواردیولا در حال صحبت کردن در روزی دراماتیک بود زیرا منچسترسیتی مقابل ساوتهمپتون برد ساده‌ای نداشت و مثل لیورپول از باخت فرار کرد. مانه در چهارمین دقیقه از وقت‌های اضافی در ویلا پارک گلزنی کرد تا گواردیولا پس از بازی بگوید:

 کاری که لیورپول کرد، طی سالیان اخیر بارها و بارها اتفاق افتاده است، به خاطر این که (مانه) استعداد خاصی دارد. گاهی شیرجه می‌زند و گاهی هم این استعداد را دارد تا در دقیقه پایانی، گل‌هایی خارق العاده به ثمر برساند. او یک بازیکن با استعداد است.

گل دقیقه 21 ترزگه باعث عقب افتادن شاگردان یورگن کلوپ شد ولی اندی رابرتسون قبل از این که مانه گل پیروزی بخش را به ثمر برساند، در دقیقه 87 حساب کار را برابر کرد. گواردیولا که تیمش قبل از بازی یکشنبه آینده مقابل لیورپول، شش امتیاز از این تیم عقب است، به ستایش از ذهنیت قرمزها به خاطر برد لحظه آخری دیگری پرداخت.

 اگر یکبار یا دو بار بود، می‌شد گفت خوش شانسی است ولی طی دو فصل اخیر، بارها و بارها اتفاق افتاده است. آن‌ها شخصیت خاصی برای انجام این کار دارند. نگاه ما به وضعیت خودمان خواهد بود، می‌دانیم با چه تیمی رو به رو خواهیم شد. فکر کنم در ده بازی به پیروزی رسیده‌اند و یک تساوی هم داشته‌اند. هفته آینده با هدف بازی کردن مقابل لیورپول به آنفیلد می‌رویم. 

نظرات
آخرین اخبار