بازیکنان آرسنال تلاش خود را انجام دادند | فراتاب
کد خبر: 11046
تاریخ انتشار: 12 آبان 1398 - 14:10
امری پس از تساوی مقابل وولورهمپتون:
سرمربی توپچی‌ها بار دیگر نتوانست با غرور، از نمایش شاگردانش صحبت کند.

فراتاب - گروه ورزش: پس از تساوی ناامید کننده آرسنال-وولورهمپتون در هفته یازدهم لیگ برتر، اونای امری گفت که از مسئولیت خود برای کسب نتایج بهتر اطلاع دارد.

به نقل از FFT، توپچی‌ها که در 9 بازی لیگ برتری اخیر خود فقط 2 برد کسب کرده‌اند، نتوانستند از پنجاهمین گل پیر امریک اوبامیانگ برای آرسنال دفاع کنند تا ضربه سر رائول خیمنز، بازی را به تساوی بکشاند. تیم امری باز هم در ثبت کلین شیت ناکام بود تا در مقاطعی از بازی، صدای اعتراض طرفداران تیمش به گوش برسد. حتی بازگشت مسوت اوزیل به ترکیب اصلی آرسنال هم چندان روی این جو مسموم تاثیر گذار نبود. پس از بازی از امری سوال شد که آیا شغلش را در خطر می‌بیند که او پاسخ داد:

انتظارات بسیار بالایی از خودم دارم. همیشه حس می‌کنم مسئولیتم تلاش کردن برای جبران نتیجه در مسابقات آینده است. خیلی ناراحتم چون دو فرصت بسیار خوب خانگی را مقابل دو تیمی که فصل قبل هم مقابل آن‌ها برنده نشدیم، از دست دادیم (وولورهمپتون و کریستال پالاس). اما به نظرم بازیکنان تلاش خودشان را کردند. 

امری که عدم ارتباط مناسب بین خود و بازیکنانش در زمین تمرین را در سایه شایعاتی که می‌گویند فهم زبان انگلیسی او برای بازیکنان دشوار است رد کرد، در بخش دیگری از صحبت‌هایش اعتراف کرد که ثبت تنها یک کلین شیت طی هشت بازی خانگی آرسنال در لیگ برتر، قابل قبول نیست. 

 می‌توانیم پیشرفت کنیم. باید تعادل دفاعی تیم‌ بهتر شود. گذشته از همه این‌ها، شایستگی دستاورد بیشتری را داشتیم. نکته کلیدی، برخورداری از موقعیت‌های آشکار گلزنی بیشتر جهت زدن گل دوم و نتیجه گرفتن بود. هفته گذشته هم در خانه 2-0 جلو بودیم که در دو شرایط متفاوت، دو گل دریافت کردیم. نکته کلیدی در حال حاضر گل‌هایی که دریافت می‌کنیم نیست، بلکه تفاوت بین گل‌های ما و حریفان است.  

نظرات
آخرین اخبار