تاکید ویژه مهندس بازوند بر مدیریت بحران هرسین | فراتاب
کد خبر: 10987
تاریخ انتشار: 11 آبان 1398 - 11:50
امشب در آماده باش کامل باشید
تشکیل جلسه برای مدیریت بحران پس از زلزله در روزهای آتی در هرسین

فراتاب - کرمانشاه نشست اضطراری شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین پس از وقوع زلزله ۴/۳ ریشتری غروب امروز دوشنبه ۶ آبان ماه به ریاست امیرشاه آبادی فرماندار این شهرستان تشکیل شد‌.

شاه آبادی در این جلسه طی سخنانی با توجه به وقوع زلزله 4.3 ریشتری عصر امروز در شهرستان هرسین با مرکزیت میانراهان - صحنه بر لزوم حفظ آرامش و هوشیاری شهروندان تأکید کرد و از آنان خواست با رعایت نکات ایمنی و استقرار در اماکن امن به شایعات توجه نکرده و در صورت نیاز اخبار را از مراجع رسمی و موثق و کانال فرمانداری پیگیری نمایند.وی ازشهروندان هرسینی خواست در صورت مشاهده هرگونه شایعه پراکنی در فضای مجازی و کانال های تلگرامی مراتب را به 110 و 114 و 113 اطلاع رسانی نمایند.

او تصریح کرد : مالکان گروههای تلگرامی باید ضمن هوشیاری کامل در صورت مشاهده پیامهایی که منجر به ایجاد رعب و وحشت و شایعه پراکنی در میان شهروندان میشود سریعا نسبت به حذف آن پیام اقدام اقدام نمایند. تیم های ارزیاب جمعیت هلال احمر شهرهای هرسین و بیستون به مناطق مختلف و روستاها اعزام شده اند و تاکنون خسارت مالی و جانی گزارش نشده است.آمادگی کامل کارشناسان بنیاد مسکن و نیروی انتظامی ، بررسی وضعیت زیر ساخت های حامل های انرژی ، حضور مستمر کارشناسان آبفا در ایستگاه پمپاژ آب شهر هرسین و بررسی کامل مجتمع های آبرسانی روستایی از دیگر موارد مورد تاکید فرماندار هرسین بود.

شاه آبادی همچنین از آماده باش 48 ساعته اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان هرسین خبر داد و از این اعضا خواست تا مدت زمان اعلام شده شهرستان را ترک نکنند.بررسی و رفع نقص به موقع برق بیمارستان شهدای هرسین و ایستگاه پمپاژ آب شرب این شهر و پایدار بودن خطوط مخابراتی در صورت بروز بحران بعنوان یک اولویت دیگر تاکید کرد.

در این نشست امیر شاه آبادی فرماندار شهرستان هرسین طی مکالمه تلفنی با مهندس بازوند استاندار کرمانشاه گزارش کاملی از وضعیت شهرستان و مصوبات جلسه به ایشان ارائه نمود و استاندار کرمانشاه نیز ضمن تقدیر از فرماندار هرسین، از اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران خواست با آماده باش کامل و رصد به موقع اوضاع از بروز هرگونه مشکلات برای شهروندان جلوگیری نمایند‌.



باز نشر مطلب با ذکر منبع «فراتاب»بلا مانع است.

 

نظرات
آخرین اخبار