کد خبر: 10966
تاریخ انتشار: 7 آبان 1398 - 00:20
مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه گفت: ۱۳۰ نیروی عملیاتی و ستادی سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرمانشاه در ایام بارش باران در آماده‌باش هستند.

فراتاب -کرمانشاه: مدیر عامل آتش نشانی کرمانشاه غلامرضا رضایی گفت: با توجه به اعلام پیش از موعد سازمان هواشناسی و مدیریت بحران استان در مورد بارش نزولات آسمانی تمام ایستگاه‎های آتش‎نشانی در آماده باش کامل قرار دارد. 

وی اظهار داشت تجهیزات لازم در رابطه با برطرف کردن آبگرفتگی معابر سرویس‌دهی شده است عنوان کرد: موتور پمپ‎های روبین و پمپ‌های کف‌کش در آماده باش کامل هستند که در صورت نیاز برای خدمات‎رسانی به همشهریان کرمانشاهی استفاده می‌شود.

مدیرعامل آتش‌نشانی کرمانشاه با اشاره به اینکه بارش روز گذشته مشکل خاصی را برای مردم به‌وجود نیاورده است خاطرنشان کرد: مسئولان ایستگاه‌ها و نیروهای عملیاتی در آماده باش کامل قرار دارند و در صورت نیاز پای کار آمدن نیروهای ستادی مشکلی از بابت نیرو نخواهیم داشت.

وی خاطرنشان کرد: بافت‎های قدیمی شهر از جمله خیابان شریعتی، کرناچی، شهرک معلم، بلوار کیهان شهر و بلوار شهرک ظفر بیشتر در معرض آبگرفتگی قرار دارند. 130 نیرو آتش‎نشانی در آماده باش برای خدمات‌رسانی به مردم هستند عنوان کرد: چهار دستگاه قایق در صورت آبگرفتگی شدید به‌کارگیری می‌شود.مردم به محض اطلاع هر نوع حادثه‌ای به مرکز فرماندهی کنترل 125 سازمان آتش نشانی، نیروها در کوتاه‌ترین زمان ممکن در محل حادثه اعلام شده حضور می‌یابند و به ارائه خدمات می‌پردازند.

وی در پایان با اشاره به اینکه آبشوران با بارش باران دچار ریزش نمی‎شود بیان کرد: در دو ماه دیگر کار آبشوران به اتمام رسیده و بازگشایی می‎شود.

 

 

نظرات
آخرین اخبار