کد خبر: 10958
تاریخ انتشار: 5 آبان 1398 - 14:40
اونای امری، سرمربی آرسنال می‌گوید:
اونای امری، سرمربی آرسنال که به خاطر کنار گذاشتن مسوت اوزیل از ترکیب این تیم با انتقادهای زیادی مواجه است می‌گوید کنار گذاشتن اوزیل تصمیم کل باشگاه بوده است.

فراتاب - گروه ورزش: اونای امری سرمربی آرسنال می‌گوید تصمیم به کنار گذاشتن مسعود اوزیل، ستاره‌ی آلمانی این تیم از ترکیب، تصمیم کل باشگاه بوده و نه شخص او. امری اخیرا به دلیل اینکه حدود یک ماه است از مسعود اوزیل در ترکیب آرسنال استفاده نکرده با انتقادهای زیادی مواجه شده است.

اوزیل در فصل جاری تنها دو بار با پیراهن آرسنال به میدان رفته و از ماه سپتامبر تا کنون نامش در فهرست نهایی بازیکنان آرسنال دیده نشده است. با وجود انتقادهای هواداران از کنار ماندن اوزیل، امری  تاکنون به صورت صریح از علت عدم استفاده از اوزیل صحبت نکرده است.

 امری در تازه‌ترین اظهارنظر خود ادعا کرد تصمیم برای بازی ندادن به اوزیل تصمیم شخصی او نبوده بلکه تصمیمی بوده که توسط کل باشگاه گرفته شده است.

سرمربی آرسنال در این باره گفت:

ما به عنوان یک باشگاه و یک تیم، استراتژی‌ای داریم که روی آن توافق کرده‌ایم. چون مهمترین چیز برای ما باشگاه و تیم و رسیدن به عملکردی مناسب است.

 امری در ادامه گفت:

ما قبلا برای تصمیم‌گیری درباره مسائل مختلف با هم صحبت می‌کردیم. می‌دانم هواداران تیم می‌خواهند بدانند که علت چیست ولی فعلا زمان آن نرسیده. به نظر من الان زمان مناسبی برای صحبت کردن درباره او نیست.

 

نظرات
آخرین اخبار