کد خبر: 10937
تاریخ انتشار: 4 آبان 1398 - 14:30
پاتر در واکنش به خبر جدایی جهانبخش می‌گوید: احتمال جدایی علیرضا در ژانویه؟ بله و نه!

 

فراتاب- گروه ورزش:  گراهام پاتر، سرمربی برایتون احتمال جدایی جهانبخش از این تیم در ژانویه را رد نکرد.

به نقل از Midsussextimes، علیرضا جهانبخش 26 ساله در این فصل از رقابت های لیگ برتر انگلیس هنوز بازی نکرده و تنها در 1 بازی در کارابائو کاپ برابر برسیتول راورز برای برایتون به میدان رفته است. این بازیکن ایرانی در جولای 2018 در ازای مبلغ 17 میلیون پوند از آزد آلکمار به برایتون آمد. جهانبخش در 24 بازی تحت نظر کریس هاتن به میدان رفت و در این مدت موفق به ثبت هیچ گل و پاس گلی نشد. اکنون شایعاتی در خصوص جدایی این بازیکن از برایتون در ژانویه به گوش می رسد. گراهام پاتر در واکنش به این موضوع گفت:

 بله و نه. درک می کنم که یک بازیکن چرا همیشه می خواهد فوتبال بازی کند. همچنان او زمان دارد. در حال حاضر او عضوی مهم از تیم است. در فوتبال همه چیز به سرعت تغییر می کند، می‌ دانم که جهانبخش می تواند در بازی هفته آینده بازی کند یا نکند! در خصوص آینده بازیکن، در نهایت این باشگاه است که تصمیم می گیرد. شما بازیکنانی که نمی خواهند اینجا باشند را نمی خواهید. البته علی همچین شرایطی ندارد. او کاملا به تیم متعهد است. من در اکثر دوران بازی ام شرایط حال حاضر او را داشته و حس او را درک می کنم اما اینجا لیگ برتر است. 

پاتر در بخش دیگر از صحبت هایش اضافه کرد:

 علی کمی با تاخیر به ما ملحق شد و وقتی که در ایران بود، مصدومیتی جزئی برایش پیش آمد. برگشت و به تمرینات ملحق شد و سخت کار کرد. همه برای بازی کردن رقابت می کنند و او هم مثل بقیه. البته که او اکنون ناامید است چون همه می خواهند بازی کنند و عضوی از تیم باشند. او می خواهد به ما کمک کند، علی پسر خوبی است. او را خیلی دوست دارم، او بازیکنی حرفه ای است، او از تیم حمایت می کند. در مجموع هیچ مشکلی وجود ندارد و او (به لحاظ اخلاقی) خارق العاده است. متاسفانه ماهیت کار این گونه است. میان بازیکنان رقابت برای بازی کردن وجود دارد و من باید از اینگونه تصمیم های سخت بگیرم. او فقط باید صبور باشد و به کار خود ادامه دهد.

گفتنی است، برایتون امروز میزبان اورتون است. دیدار دو تیم از ساعت 17:30 آغاز خواهد شد.

نظرات
آخرین اخبار