رویداد بین المللی ۲۰۲۰ فرصتی برای برای بالا آوردن کرمانشاه است | فراتاب
کد خبر: 10771
تاریخ انتشار: 20 مهر 1398 - 04:30
رویداد 2020 تحولی عظیم در بومگردی استان کرمانشاه است

 فراتاب- کرمانشاه رئیس پژوهشگاه میراث فرهنگی کشور اذعان کرد: باید از رویداد بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ برای مطرح کردن و بالا آوردن استان کرمانشاه بهترین استفاده را کرد.

بهروز عمرانی۱۵ مهرماه در نشست با معاونین اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه بر ضرورت برنامه ریزی برای اجرای رویداد بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ در کرمانشاه تاکید کرد.
او افزود: پژوهشگاه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در زمینه احیاء و آموزش در هنرهای سنتی در روستاها و همچنین مشارکت در مطالعه بومگردی های استان آماده ارایه همکاری های لازم است.
عمرانی  خاطر نشان کرد :در زمینه شهرها و روستاهای ملی و جهانی صنایع دستی نیز امکان حمایت های لازم وجود دارد،  و با مشخص شدن روستاهای هدف رویداد بین المللی گردشگری روستایی ۲۰۲۰ در استان در حوزه احیای هنرهای سنتی، آموزش و مطالعات بوم گردی تا ۵۰ درصد آماده مشارکت هستیم.
وی افزود :بومگردی و صنایع دستی با هم متصل هستندبا تنوع فرهنگی موجود در کشور پیچیدن نسخه واحد برای بوم گردی جواب گو نیست.
عمرانی با تاکید بر اینکه تا ۱۰ روز آینده باید برنامه عملیاتی و چشم انداز رویداد بین المللی گردشگری روستایی کرمانشاه ۲۰۲۰ آماده و مشخص باشد، تاکید کرد: باید از این فرصت برای بالا آمدن کرمانشاه و توسعه گردشگری آن بهترین استفاده را کرد.
او با اشاره به رویداد همدان و تبریز ۲۰۱۸ تصریح کرد: کرمانشاه ضمن استفاده از تجربه این رویداد باید از آن ها بهتر عمل کند.

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است.

 

نظرات
آخرین اخبار