پایان دراماتیک زندگی یک فوتبالیست سرشناس دیگر | فراتاب
کد خبر: 1074
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 16:21
جامعه فوتبال ایران در شوکی جدید: مهرداد اولادی درگذشت
مهرداد اولادی فوروارد سابق تیم های ملی، پرسپولیس، استقلال و ملوان بندرانزلی بعد از ظهر امروز در بیمارستان تجریش در اثر ایست قلبی درگذشت

به گزارش فراتاب به نقل از ورزش 3 مهرداد اولادی بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، استقلال و ملوان که سابقه بازی در تیم ملی فوتبال ایران را هم دارد امروز درگذشت.

مهرداد اولادی متولد سال 1364 در قائمشهر است و فوتبال خود را از تیم های این شهر آغاز کرد و سپس اوایل دهه 80 به تیم فوتبال پرسپولیس پیوست و پس از آن در تیم های الشاب امارات، ملوان، نفت تهران و استقلال بازی کرد.

وی سابقه بازی در رده های سنی فوتبال ملی ایران را نیز در کارنامه داشت. ضمن اینکه 13 بازی ملی و یک گل ملی نیز در کارنامه وی به چشم می خورد. 

علت مرگ اولادی

همچنین به گزارش "ورزش سه"، طی تماسی که با بیمارستان شهدای تجریش برقرار کردیم مشخص شد مهرداد اولادی در ساعت 14:56 به بیمارستان منتقل شده و تلاش پزشکان برای CPR (احیای قلبی ـ ریه) تلاش پزشکان به نتیجه نرسیده است. به گفته مسئولان بیمارستان علت فوت ایست قلبی بوده است؛ همان چیزی که هادی نوروزی کاپیتان پرسپولیس را هم از فوتبال ایران گرفت. در حال حاضر مسئولان بیمارستان از مردم درخواست دارند که به جهت رعایت حال بیماران از حضور در این مکان خودداری کنند.

نظرات
آخرین اخبار