کد خبر: 10703
تاریخ انتشار: 16 مهر 1398 - 17:50
وضعیت داماش گیلان پس از استعفای مالک و مدیرعامل

فراتاب - گروه ورزش: رئیس هیات فوتبال گیلان می‌گوید با عوامل باشگاه داماش گیلان جلسه‌ای برگزار شده و قرار است که مشکلات موجود این تیم به زودی حل شود.

هفته گذشته مالک و مدیرعامل باشگاه داماش گیلان اعلام کردند که قصد تیم‌داری در لیگ یک ندارند و از سمت خود در این باشگاه استعفا کردند و داماش را به هیات فوتبال و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان واگذار کردند. این مساله به خاطر مشکلات مالی و عدم حمایت مسوولان از این تیم بود و این اتفاق موجب شده تا وضعیت داماش گیلان در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

در این رابطه، قربانعلی الماسخانه، رئیس هیات فوتبال گیلان در گفت‌وگو با ایسنا،‌ درباره وضعیت داماش گیلان گفت: هیچ چیزی به هیات فوتبال یا اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان داده نشده است. با ارسال یک نامه که نمی‌شود تیم را تحویل داد. مگر کار هیات فوتبال تیم‌داری است؟

او ادامه داد: ما یک جلسه با عوامل باشگاه گذاشتیم و قرار است این مساله حل شود. همه مسئولان کمک حال باشگاه هستند. مدیرعامل و مالک باشگاه هم باید کار خودشان را انجام دهند تا همه چیز به درستی پیش رود.

الماسخانه در پایان گفت: از امروز (سه‌شنبه) تمرینات داماش آغاز می‌شود و امیدواریم که همه چیز به درستی پیش برود تا داماش به موفقیت برسد.

 

نظرات
آخرین اخبار