به زودی راستی‌آزمایی سهمیه نفت‌سفید خانوارهای کرمانشاهی انجام می شود | فراتاب
کد خبر: 10685
تاریخ انتشار: 15 مهر 1398 - 13:50
بیش از ۹۸ هزار مشترک نفت سفید در استان وجود دارد
مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کرمانشاه از ۹۸ هزار مشترک نفت سفید در استان کرمانشاه خبر داد و گفت سوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود که باید راستی آزمایی شود

 فراتاب- کرمانشاه  مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه  گفت:بیش از ۹۸ هزار مشترک نفت سفید در استان وجود داردسوخت مورد نیاز این تعداد خانوار از طریق ۵۱۸ فروشندگی روستایی تامین می‌شود، از این رو نیاز است تا ضمن راستی‌آزمایی با هماهنگی سازمان‌های ذیربط نسبت به بازنگری و توزیع کالابرگ با کارتهای بانکی اقدام شود.

فریدون یاسمی ضمن  نشستی بافروشندگان نفت سفید استان عنوان کرد :  خانوارهای مصرف کننده نفت سفید براساس لیست، تایید و سهمیه سوخت به آنها تعلق خواهد گرفت وسهمیه سوخت یکساله مصرف کنندگان قابل تغذیه به کارت بانکی خواهد بود.

وی اظهار داشت: در ادامه راستی آزمایی ادوات کشاورزی که با هدف مبارزه با عرضه خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی انجام شده، خانوارهای مصرف کننده نفت سفید نیز با همین هدف شناسایی و به آنها سوخت تعلق خواهد گرفت.

وی تاکید کرد که کارتابل الکترونیکی باید جایگزین کالابرگ شود وفروشندگی‌های روستایی برای دریافت نفت سفید باید با سازمان تعاون روستایی هماهنگی لازم را داشته باشند.

 

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است.

نظرات
آخرین اخبار