انتصاب مسئول پژوهش داره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه | فراتاب
کد خبر: 10610
تاریخ انتشار: 10 مهر 1398 - 13:30
از سوی مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه روی داد
.پریسا محمدی از پست سرپرستی معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مسئول پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد
فراتاب-کرمانشاه به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه؛ مراسم تکریم و تودیع معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه امروز دوشنبه (9 مهر) در محل سالن جلسات این اداره کل برگزار شدو طی حکمی از سوی بهرام فاضلی زاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، سیروس کاظمی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی معرفی و از زحمات پریسامحمدی، معاونت سابق این سازمان تقدیر شد. 
 
 همزمان محمدی به عنوان مسئول پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه منصوب شد . وی در ابتدای سخنان خود از مدیرکل پیشین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، حجت الاسلام والمسلمین جعفری تشکر کرد و گفت :خوشحالم که بنده به عنوان اولین خانم در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پست مدیریتی گرفتم.
 
وی افزود: از همکاران حوزه فرهنگی تشکر می کنم که طی مدت معاونتم، همکاری مناسبی داشته و قانونمند کار کردند.
معاونت سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در ادامه گفت: این تغییر، صلاحدید مدیرکل بوده،  بنده همچنان در خدمت مجموعه در حوزه پژوهش خواهم بود.
محمدی ضمن تبریک و  آرزوی موفقیت برای کاظمی، معاون فرهنگی و رسانه ای جدید از همین امروز که ابلاغ پژوهش را گرفتم ، کارم را با جدیت آغاز خواهم کرد. 
 
 
بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است
نظرات
آخرین اخبار