کد خبر: 1058
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 13:51
آیا می دانستید سوپرمن این روزها در گذشته برای ظاهرش مورد تمسخر قرار می گرفته است؟
مجله اسکوایر در تازه ترین شماره خود مطلبی درباره هنری کاویل بازیگر نقش سوپرمن منتشر کرده است که در آن نکات جالبی درباره دوران کودکی و خاطرات کاویل وجود دارد. سرویس سینمای جهان کافه سینما این مطلب را ترجمه کرده و قس

به گزارش فراتاب، هنری کاویل در سال ۱۹۸۳ در جزیره جرسی در جنوب بریتانیا متولد شد و در سن سیزده سالگی به مدرسه ای در باکینگهامشایر فرستاده شد. هنری که در آن زمان نسبت به هم سال هایش وزن بیشتری داشت، توسط قلدرهای مدرسه مورد اذیت و آزار قرار می گرفت. کاویل در این باره می گوید: من با مشکلاتی بزرگ شدم که از اضافه وزنم نشات می گرفت. در دوران کودکی و نوجوانی به طور مداوم مسخره می شدم و با القابی مثل کاویل چاقالو صدا می شدم. وقتی شما چاق هستید، بقیه بچه ها از این موضوع سو استفاده می کنند تا مسخره ات کنند. شما می توانید خیلی منفی با این قضیه برخورد کنید و بگذارید این قضیه شما را بدبخت کند و باعث شود برای خودتان دلسوزی کنید. یا می توانید با آن مقابله کنید و از این مساله به عنوان یک فاکتور انگیزه دهنده استفاده کنید تا به خودتان متکی شوید و بتوانید از خودتان محافظت نمایید.

مسلم است که کاویل گزینه دوم را انتخاب کرده تا به جایگاه امروزش برسد. او حتی در مصاحبه هایش گفته این تجربیات کمکش کرده تا بهتر نقش سوپرمن- بیگانه ای از جهان دیگر- را بازی کند: پدر و مادرم همیشه تشویقم می کردند نگذارم آن تجربیات جلویم را بگیرد و یا مرا نسبت به زندگی محتاط تر کند. به من یاد داده شده بود که مثبت بیندیشم و به جای اینکه غمگین باشم یا برای خودم تاسف بخورم، خودم را بهتر بشناسم و بدانم می خواهم به کجا برسم.

 این راه برای کاویل به بازیگری ختم شد.  حرفه ای که جرقه اش در سال ۲۰۰۰ و وقتی مدرسه کاویل در فیلمی به نام Proof of Life شرکت داشت زده شد. در این فیلم راسل کرو هم ایفای نقش می کرد و این موضوع فرصت را در اختیار کاویل قرار داد تا از راسل کرو درباره بازیگری بپرسد: بهش گقتم: سلام. دارم فکر می کنم که بازیگر بشوم. نصیحتی چیزی دارید؟ راسل کرو بهم گفت:” آره. بازیگری چیز خوبیست. درآمدش هم خوب است. اما می دانی موضع چیست؟ بعضی وقت ها باهات خوب رفتار نمی کنند.” و دو روز بعد بسته ای دریافت کردم که یک تی شرت راگبی، شیرینی استرالیایی، شکلات و عکسی از راسل کرو در فیلم گلادیاتور، در آن بود که راسل رویش نوشته بود:” هنری عزیز حتی سفرهای هزار مایلی هم با یک قدم شروع می شوند.” آن عکس هنوز روی دیوار اتاقم در جرسی است. وقتی برای بازی رد می شدم بهش نگاه می کردم و می گفتم: اوکی. ادامه بده.

 هنری کاویل سی و دو ساله که فیلم بسیار پر سر و صدای بتمن علیه سوپرمن را روی پرده دارد درباره ایفای نقش سوپرمن می گوید:  بازی در چنین نقش هایی که شمایل مهمی هستند غرور خاصی دارد و برای مردم هیجان انگیز است. من وقتی در خیابان راه می روم به این فکر نمی کنم که سوپرمن هستم. اگرچه فکر این طوری فکر کردن بد هم نیست.به گزارش سرویس سینمای جهان کافه سینما، بازیگر نقش سوپرمن درباره فیلم بتمن علیه سوپرمن می گوید: فیلم بر مبنای جهانی که در فیلم Man of Steel با آن آشنا شدید، گسترش می یابد. حالا سوپرمن اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و نقشش را به عنوان بک ابرقهرمان بهتر درک کرده است. او درباره ماموریتش در کره زمین خیلی محکم است و درباره چگونگی انجام این کار، با بتمن اختلاف نظر دارد. اگرچه در نهایت هر دو می خواهند جان آدم ها را نجات بدهند و با شیطان بجنگند.

مطالب مرتبط
نظرات
آخرین اخبار