سه خواسته های استاندار کرمانشاه از وزیر وآموزش و پرورش چه بودند؟ | فراتاب
کد خبر: 10579
تاریخ انتشار: 8 مهر 1398 - 19:00
استاندار کرمانشاه در نشست مشترک شورای آموزش و پرورش استان و خیرین مدرسه ساز با حضور وزیر آموزش و پرورش سه خواسته مهم را مطرح کرد واز وزیر جواب مثبت گرفت

 فراتاب- کرمانشاه هوشنگ بازوند در نشست مشترک شورای آموزش و پرورش استان و خیرین مدرسه ساز عصر امروز (ششم مهر) با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزارشد، از تجهیز و هوشمندسازی مدارس مناطق حاشیه‌ای و احداث ۲۰ سالن ورزشی و پنج استخر در سطح استان برای دانش‌آموزان  گفت و افزود این اهم خواسته‌هایی است که از وزارت آموزش‌وپرورش داریم.

 وی خاطر نشان کرد : دانش آموزان سرمایه های آتی  کشورند  ونیروی انسانی  موتور محرکه توسعه یک کشور است . اوج گیری و شتاب این نیروی محرکه در آموزش و پرورش  امکان پذیر خواهد بود استان کرمانشاه در کنار ظرفیت‌های فراوانی که در بخش‌های مختلف دارد، در این حوزه هم پتانسیل‌های بالایی است. 

او تصریح کرد: دانش آموزان کرمانشاهی می‌توانند آینده خوبی را برای استان رقم بزنند. پس از زلزله 96 هم علیرغم مشکلاتی که در مناطق زلزله زده داشتیم، اما دانش آموزان این مناطق با حمایت والدین خود دچار افت تحصیلی نشدند. 

بازوند از وزیر آموزش و پرورش خواست که با احداث 20 سالن ورزشی مختص دانش آموزان  موافقت کند وافزود:یک سوم اعتبار مورد نیاز برای احداث این سالن‌ها را از محل اعتبارات استانی می‌دهیم، یک سوم آن از سوی وزارت آموزش و پرورش و یک سوم آن نیز توسط خیرین تامین شود. 

او همچنین به ضعف امکانات در  مدارس حاشیه شهرهای استان اشاره کرد و خواستار  تجهیز و هوشمندسازی آنها شد . 

او احداث پنج استخر برای دانش آموزان و فرهنگیان استان توسط وزارت آموزش و پرورش را امری لازم دانست وتاکید کرد: انتظار داریم این سه خواسته طی یک تفاهم‌نامه با وزارت آموزش و پرورش و طی فرآیندی دوساله اجرایی شود.

وزیر آموزش وپرورش کشور در پاسخ به درخواستهای استاندار کرمانشاه موافقت خود را اعلام کرد .

نظرات
آخرین اخبار