کد خبر: 10567
تاریخ انتشار: 7 مهر 1398 - 13:50
رضا دهدار عنوان کرد که به خاطر پدرش پس از قهرمانی پشتک زده است.

فراتاب - گروه ورزش: رضا دهدار، ملی پوش وزنه برداری ایران در مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان مدال طلا را کسب کرد.

او در این مورد گفت:

 خدا را شکر در اولین حضورم در مسابقات جهانی موفق به کسب مدال شدم و دست خالی بر نمی گردم. امیدوارم کادر فنی هم از عملکرد من رضایت داشته باشد.

وی در خصوص اینکه تا روزهای آخر حضورش در ترکیب تیم ملی قطعی نبود، گفت:

 بله، رقابت سخت و نزدیکی با موسوی و حقوقی داشتیم که بعد از رکوردگیری در شهرستان نور قرار شد 3 هفته متوالی هم در تهران رکوردگیری داشته باشیم تا هرکسی که رکوردهای بهتری داشت مسافر مسابقات جهانی شود که خوشبختانه من هم عملکرد خوبی داشتم و انتخاب شدم.

دارنده مدال طلای مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان درباره حرکت آکروباتیکی که بعد از کسب مدال انجام داد گفت:

 از کودکی علاقه زیادی به حرکات آکروباتیک داشتم و تمرین کرده بودم. به عشق پدرم پشتک زدم چون قول داده بودم مدال بگیرم و اگر مدال گرفتم این حرکت را به عشق او انجام دهم.

وی در خصوص اینکه ظاهراً خانواده‌ای ورزشکار هم دارد، عنوان کرد:

 پدر و پدربزرگم در وزنه‌برداری بوده اند و حتی مادرم هم مربی ایروبیک و آمادگی جسمانی است. یک خانواده کاملاً ورزشی داریم و چون همه در وزنه‌برداری بوده‌ایم من هم این رشته را انتخاب کردم و خوشحالم با این مدال جواب زحمات آنها را دادم.

دهدار در پاسخ به این سوال که وزنه‌برداران زیادی داشتیم که بعد از کسب یک مدال جهانی دیگر اثری از آنها دیده نشد گفت:

 خدا را شکر که در اولین حضورم در مسابقات جهانی مدال ارزشمندی گرفتم، اما به این مدال ها قانع نیستم، بلکه انگیزه برای ادامه راه برای من شد تا بتوانم گام های محکم تری با اعتماد به نفس بیشتر بردارم.

دارنده‌ مدال طلای مسابقات جهانی وزنه‌برداری خاطرنشان کرد:

 این مدال کمک زیادی به من در ادامه مسیر قهرمانی‌ام خواهد کرد و تلاش می‌کنم تا بتوانم در میدان‌های پیشرو مدال‌های خوش رنگ تری برای کشورم کسب کنم.

دهدار نماینده دسته 102 کیلوگرم کشورمان در مسابقات قهرمانی جهان با رکورد 175 یک ضرب، 219 دوضرب و مجموع 394 کیلوگرم مدال‌های طلای دوضرب و برنز مجموع را آن خود کرده بود.

 

نظرات
آخرین اخبار