کد خبر: 1051
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 11:24
سم مندس کارگردان نامدار بریتانیایی با بستن یک قرارداد غیرجیمز باندی، احتمال جدا شدن از مامور ۰۰۷ را تقویت کرد.

به گزارش فراتاب به نقل از د رپ، به نظر می رسد سم مندس با بستن قراردادی غیرجیمز باندی قصد دارد به شایعه‌ها جامه عمل بپوشاند و روی صندلی کارگردانی فیلم بعدی جیمز باند ننشیند.

مندس با بستن قراردادی برای ساخت فیلم «متل تماشا» که بر مبنای ماجرای واقعی جرالد فوس ساخته می‌شود، به دهه ۱۹۶۰ باز می‌گردد و فردی را تصویر می‌کند که متلی می‌خرد تا تسهیلاتی برای تماشا کردن مهمانانش به وجود آورد.

این فرد می خواست روی سقف هتلش سوراخ‌هایی تعبیه کند تا از آنجا بتواند تماشا کند که مهمانان متل چه کار می‌کنند، اما در اثر این امر با قتلی روبه رو می‌شود که همه تصوراتش را به هم می‌ریزد.

این موضوع دستمایه مقاله‌ای شد که گای تالس برای نیویورکر نوشت و درست هفته پیش منتشر شد. این مقاله موضوع اصلی فیلم را تشکیل می‌دهد.

مندس تولید و کارگردانی فیلم را پذیرفته و در حالی که هنوز روشن نیست چه کسی کار نوشتن فیلمنامه را انجام می‌دهد، طبیعی است که درباره بازیگران نیز نمی‌شود اطلاعی داشت.

مندس این فیلم را برای دریم‌ورکز می‌سازد ، یعنی همان کمپانی که امکان ساخت فیلم «زیبای آمریکایی» را سال ۱۹۹۹ به او داد و این کارگردان را از دنیای تئاتر به سینما کشاند.

«زیبای آمریکایی» با نقدهای ثبت و موفقیت تجاری روبه رو شد و چندین اسکار برد که شامل بهترین فیلم و بهترین کارگردانی برای مندس بود.

منبع: مهر

نظرات
آخرین اخبار