کد خبر: 1048
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 10:20
گفته می‌شود بازیگران «اطلاعات مرکزی» در حال پیدا کردن وقت در برنامه کاری شلوغ‌شان هستند.

به گزارش فراتاب به نقل از ایندپندنت، در میان تعداد بالای فیلم‌های لذت‌بخش دهه نود، یک فیلم هست که بسیار متمایز است و آن هم فیلمی نیست جز فانتزی «جومانجی» با بازی رابین ویلیامز که این هم طبیعتا به این معنی است که هالیوود آن را برای بازسازی، مد نظر دارد.
در سال ۲۰۱۵، کمپانی سونی لیست مجموعه فیلم‌های آینده‌اش را اعلام کرد که نام بازسازی فیلم «جومانجی» که خبر ساختش پیش از آن هم اعلام شده بود، در آن به چشم می‌خورد. تاریخ اکران این فیلم برای کریسمس ۲۰۱۶ در نظر گرفته شده بود، اما وقتی «جنگ ستارگان: اپیزود هشت» هم به همان هفته منتقل شد، این تاریخ تغییر کرد.
هنوز نام هیچ بازیگری رسما به عنوان ستاره این فیلم معرفی نشده، اما با استناد به ورایتی، استودیوی سونی دو نام بزرگ در فیلم‌های کمدی و اکشن را برای بازی در این فیلم در نظر دارد: دوِین جانسون ملقب به راک و کوین هارت. گفته می‌شود هر دو در پروسه جور کردن برنامه‌های کاری به شدت شلوغ‌شان هستند؛ بالاخره باید این را در نظر داشت که جانسون عملا در تمام فیلم‌هایی که بین حالا و ۲۰۱۹ اکران می‌شود حضور خواهد داشت!
جانسون و هارت که در فیلم کمدی جدید «اطلاعات مرکزی» هم کنار یکدیگر نقش‌آفرینی کرده‌اند، اوایل همین ماه هم مسئولیت مجری‌گری مشترک جوایز فیلم ام‌تی‌وی را بر عهده داشتند. با توجه به اینکه این دو بازیگرانی هستند که ثابت کردند می‌توانند در باکس‌آفیس فروش کنند، تعجبی هم ندارد که سونی احساس می‌کند می‌تواند «بازخلق» فیلمی که محبوب تعداد بسیار زیادی از تماشاچیان است را به دست این دو نفر بسپارد.
فیلم اصلی‌ »جومانجی» که در سال ۱۹۹۵ اکران شد، به کارگردانی جو جانستون (که از دیگر آثارش می‌توان به فیلم «کاپیتان آمریکا: نخستین انتقام‌جو اشاره کرد) روی پرده رفت و رابین ویلیامز در آن نقش آلن پَریش، مردی که ۲۶ سال است داخل یک بازی تخته گیر افتاده و حالا رها می‌شود را ایفا می‌کند. بانی هانت، کریستن دانست و جاناتان هاید از دیگر بازیگران فیلم بودند.
حالا قرار است نسخه جدید «جومانجی» فیلم بزرگ تابستان ۲۰۱۷ کمپانی سونی باشد و جیک کازدان آن را کارگردانی خواهد کرد. خوشبختانه، فیلمنامه این فیلم بر پایه ایده‌ای که توسط کریس مک‌کنا و اریک سامرز، نویسندگان فیلم اصلی طراحی شده بود ساخته خواهد شد.

منبع: بانی فیلم

نظرات
آخرین اخبار