کد خبر: 10448
تاریخ انتشار: 3 مهر 1398 - 12:00
در روز ۸ مهر ۱۳۹۸ سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اربیل با حضور ۳۰۰ کمپانی از ۲۴ کشور جهان به‌ مدت ۲۴ روز افتتاح خواهد شد.

 

فراتاب - گروه بین الملل:  دسامبر برابر با ۸ مهر ۱۳۹۸ در پایتخت اقلیم کردستان عراق سیزدهمین نمایشگاه بین المللی با حضور ۳۰۰ شرکت و‌ کمپانی از ۲۴ کشور جهان برگزار خواهد شد.

به گفته جرج خوری، مدیر عامل کمپانی IFP عراق، برگزار کننده نمایشگاه بین المللی، در نشست خبری مربوط به نمایشگاه، ۳۰۰ کمپانی از ۲۴ کشور جهان شامل، عراق، اقلیم کردستان، ترکیه، ایران، فرانسه، چک، مالزی، کویت، قطر، هندوستان، لبنان، سریلانکا، اوکراین، کانادا، چین، لهستان، امارات، سوئد، مصر، عربستان صعودی، اردن، کنیا، آمریکا و هلند در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی اربیل شرکت خواهند کرد. 

جرج خوری در این کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد همزمان دو نمایشگاه مهم برگزار خواهد شد. یکی نمایشگاه پروجکت عراق/اربیل که نمایشگاه بازرگانی بین المللی در بخش های عمران و ساخت و ساز و برق بوده و دیگری نمایشگاه مواد خوراکی کشاورزی عراق - اربیل که به مدت ۴ روز به روی بازدید کنندگان باز خواهند بود. 

مدیر عامل کمپانی IRF به این مساله نیز اشاره کرد که پیش بینی می شود این نمایشگاه توجه کارشناسان، کارآفرینان، مدیران پروژه ها و بازرگانان را از سرتاسر عراق به خود جلب کند که این مساله هم تاثیر مهمی در رشد بیش از پیش اقتصاد اقلیم کردستان خواهد داشت. 

گزارشگر فراتاب در اربیل: زریان کریمی

بازنشر مطلب با ذکر منبع فراتاب بلامانع است.

نظرات
آخرین اخبار