چرا مربی کردستانی تیم ملی استعفا داد؟ | فراتاب
کد خبر: 10357
تاریخ انتشار: 28 شهریور 1398 - 11:52
جمشید خیرآبادی از سرمربیگری تیم ملی امید استعفا داد
کشتی‌گیر و مربی سرشناس سنندجی از سمت سرمربی‌گری تیم ملی امید کشتی فرنگی استعفا داد

فراتاب - گروه ورزش: روز گذشته جمشید خیرآبادی، یکی از مربیان تیم ملی کشتی فرنگی در المپیک طلایی لندن و سرمربی پیشین تیم ملی کشتی فرنگی آذربایجان، با انتشار نامه‌ای و بیان اینکه همدلی را اصل انکارناپذیر موفقیت کادر فنی می‌داند، از سرمربی‌گری تیم ملی امید استعفا داد و اظهار کرد: در حال حاضر رئیس هیات کشتی استان کردستان هستم و به انجام این مهم افتخار می‌کنم. 

وی ضمن اشاره به اینکه زین پس خدمت به کشتی کردستان مهم‌ترین فعالیت‌اش خواهد بود عنوان کرد: فدراسیون کشتی طی چندین مرحله از بنده خواست که یا هدایت تیم ملی را بر عهده بگیرم یا سکان‌دار هیات باشم که بنده با توجه به عرقی که به کردستان دارم درخواست فدراسیون را در خصوص سرمربی‌گری تیم ملی رد کردم.

رئیس هیات کشتی استان کردستان که سابقه‌ی حضور در المپیک را در کسوت سرمربی‌گری تیم ملی آذربایجان و مربی‌گری تیم ملی ایران را در کارنامه‌ی خود دارد بیان کرد: هیچ چیز از خدمت کردن به کشتی این دیار برای من مهم‌تر نیست و به همین دلیل بنده تابه‌حال سه بار استعفای خود از هدایت تیم ملی کشتی فرنگی امید را تقدیم فدراسیون و رسانه‌ها کرده‌ام.

متن نامه‌ی استعفای سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی امید به شرح زیر است: 

"بسمه‌تعالی

جناب آقای دکتر علیرضا دبیر

ریاست محترم فدراسیون کشتی

با سلام و احترام؛

در ابتدا لازم می‌دانم که از اعتماد جنابعالی نسبت به اینجانب قدردانی نمایم و اعتقاد راسخ دارم که فرصت خدمت به ورزش پرافتخار کشتی فرصت خدمت به فرهنگی عزتمند است.

همانطور که جنابعالی مستحضرید، در راستای خدمت به کشتی، علیرغم آنکه مشغول توسعه‌ی ورزش اول کشور و خدمت به کشتی زادگاهم هستم ولی با جدیت امور کشتی‌گیران تیم ملی امید را نیز دنبال می‌کدم تا جایی که خوشبختانه هم‌اکنون در هر وزن چند کشتی‌گیر آماده و باانگیزه حضور دارند که از شانس‌های اصلی کسب مدال در رقابت‌های جهانی هستند و در مجموع وضعیت تیمی آنقدرها خوب است که رسیدن به سکوی جهانی امیدها قابل دسترس خواهد بود. 

علی‌ای‌حال با وجود مطلوب بودن وضعیت فنی تیم ملی زیر 23 سال (امید) از آنجا که هرگز دوست نداشته و ندارم بخاطر منیت‌ها کوچکترین آسیبی به عشق همیشگی‌ام، کشتی، برسد و از سوی دیگر همدلی را اصل انکارناپدیر موفقیت در کادر فنی می‌دانم، ضمن استعفا از سرمربی‌گری تیم ملی کشتی فرنگی امید، برای کشتی ایران و جنابعالی بهترین‌ها را آرزومندم. 

در پایان از ملت شریف ایران، تمامی بزرگان، پیشکسوتان و جامعه‌ی کشتی که از گذشته تا امروز همواره مورد حمایت و لطف آن‌ها بوده‌ام تشکر و قدردانی می‌کنم، باشد که بتوانم در زادگاه خود، کردستان عزیز، بیش از گذشته به کشتی ایران خدمت کنم.

با تشکر

سرباز کوچک کشتی، جمشید خیرآبادی" 

نظرات
آخرین اخبار