کد خبر: 10315
تاریخ انتشار: 26 شهریور 1398 - 01:40
پنحمین نمایشگاه دارو و صنایع وابسته:
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته)، در پی رایزنی‌های سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی و وزارت بهداشت زمینه حضور نمایندگانی از کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و لبنان در نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما فراهم شده است.

فراتاب_ فراسلامت: ایران فارما عنوان نمایشگاه شناخته شده در صنعت دارویی است که در تقویم نمایشگاهی ثبت گردیده است. نمایشگاه ایران فارما یک گردهمایی بزرگ با رویکرد علمی، فرهنگی و تجاری است که با هدف معرفی توانمندی و پتانسیل صنعت دارویی کشور، ارائه آخرین تحولات و دستاوردهای صنعت دارو، آشنایی با بازارهای جدید و ایجاد بستر لازم جهت انتقال دانش فنی برگزار می‌شود. در نمایشگاه بین‌المللی ایران‌فارما 2019، شاهد آخرین نوآوری ها، فرصت‌های سرمایه گذاری و کسب و کار خواهیم بود.

پیش بینی حضور پررنگ کشورهای همسایه در نمایشگاه ایران فرما

نمایندگانی از لبنان، سوریه، عراق و افغانستان در نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما (دار و صنایع وابسته) حضور خواهند داشت.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما (دارو و صنایع وابسته)، در پی رایزنی‌های سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی و وزارت بهداشت زمینه حضور نمایندگانی از کشورهای سوریه، عراق، افغانستان و لبنان در نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما فراهم شده است. با تلاش هایی که از طریق سندیکای صاحبان صنایع داروهای انسانی با فعالین صنعت دارویی این کشورها شده پیش بینی می شود مدیران صنایع دارویی آنها به عنوان میهمان در این رویداد بین‌المللی حضور یابند، از نمایشگاه دیدار کرده و با فعالان ایرانی حوزه صنایع دارویی ملاقات و گفتگو ‌کنند.

با توجه به این که بخش اعظم صادرات صنایع دارویی ایران به این کشورهاست حضور این نمایندگان می‌تواند زمینه تقویت فعالیت‌های مشترک را فراهم کند. در شرایطی که تحریم‌های ظالمانه علیه ایران، شامل صنایع دارویی هم شده، چنین تعامل‌هایی می‌تواند به رونق صادرات غیرنفتی و حل مشکلات ارزی در حوزه دارو کشور کمک کند.

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی ایران فارما ( دارو و صنایع وابسته) دوم تا چهارم مهرماه سال جاری در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

http://www.iranpharmaexpo.com

بازنشر این مطلب با ذکر منبع «فراتاب» بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار