کد خبر: 10218
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1398 - 16:30
بعد از اتمام قسمت نخست نمایش خانگی مانگ و ئه‌ستیره (ماه و ستاره) و نمایش موفق آن، هنرمندان اقلیم کردستان عراق برای حضور در قسمت دوم این مجموعه اعلام آمادگی کردند.

فراتاب- گروه کردستان: نخستین مجموعه نمایشی طنز مانگ و ئه ستیره (ماه و ستاره) از کردستان به کارگردانی و تهیه کنندگی فریاد مجیدی آبادی از اوایل اسفند سال گذشته در شبکه نمایش خانگی عرضه شد.

قیمت هر DVD این مجموعه در بازار ۶۰ هزار ریال تعیین شده  بود که به گفته تهیه کننده آن تا کنون حدود ۳۰ هزار نسخه از مجموعه مانگ و ئه‌ستیره به فروش رسیده است.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان روز پنجشنبه در نشستی با خبرنگاران و تعدادی از نمایندگان سازمان‌های مردم نهاد استان اظهار داشت: عوامل مجموعه ماه و ستاره تعهد اخلاقی به مخاطبان خود داده بود که امروز شاهد عمل به این ۲ وعده هستیم.

سامان احمدی با اشاره به اینکه حدود سه سال از فعال شدن شبکه نمایش خانگی در کردستان می‌گذرد، افزود: این شبکه توانسته بخشی از دغدغه‌های هنری و سینمایی خانواده سینما در استان را نهادینه کند.

وی اضافه کرد: مانگ و ئه‌ستیره یکی از مجموعه‌های موفق شبکه خانگی در استان است که قسمت دوم آن هم در آینده‌ای نزدیک وارد بازار می‌شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یادآور شد: جامعه هنرمند همواره پیش‌قراول فعالیت‌های مدنی بودند و فعالان این حوزه می‌توانند با حمایت مردم بیشتر در راستای کاهش آلام و مشکلات جامعه گام بردارند.

نویسنده، تهیه‌کننده و کارگردان مجموعه مانگ و ئه‌ستیره هم گفت: کُردها در استان‌های کردنشین ایران به ویژه غرب کشور با استقبال و خریداری نسخه دیجیتال این مجموعه باعث شدند وعده‌های عوامل این برنامه تحقق پیدا کند.

فریاد مجیدآبادی افزود: زمانی که درخواست رایت ۳۰ هزار نسخه دی وی دی این فیلم را از یکی از موسسه‌های ویدئو رسانه در تهران کردیم، تعجب کردند و نمی‌توانستند باور کنند این تعداد در استان ما به فروش می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه مردم استقبال خوبی از این مجموعه کردند و حدود ۳۰ هزار نسخه آن هم به فروش رسید، اظهار داشت: طبق آماری که از استان‌های کردنشین گرفته‌ایم حدود ۴۰ درصد مردم به طور اورجینال یا کپی و دانلود تماشاگر قسمت نخست این مجموعه بودند.

تهیه کننده مجموعه مانگ و ئه‌ستیره اضافه کرد: اگر این ۴۰ درصد تماشاگر نسخه اورجینال این مجموعه را تهیه می‌کردند امروز بجای یک هزار دست ۱۰ هزار دست مانتول شلوار را برای دانش آموزان بی‌بضاعت تهیه می‌کردیم.

مجیدآبادی با اشاره به اینکه قسمت نخست این مجموعه در اقلیم کردستان عراق هم بسیار مورد استقبال قرار گرفته است، گفت: بسیاری از هنرمندان اقلیم کردستان عراق برای حضور در قسمت دوم این مجموعه اعلام آمادگی  کردند.

وی اظهار داشت: کارزان فاروق یکی از هنرمندان اقلیم کردستان عراق است که در قسمت دوم این مجموعه حضور دارد و علاوه براین ابراهیم مرادی از کرمانشاه و سیوان گاگلی هم از دیگر هنرمندان کُرد به عوامل قسمت دوم اضافه شدند.

تهیه کننده مجموعه مانگ و ئه‌ستیره با اعلام اینکه قسمت دوم این مجموعه آماده توزیع در شبکه خانگی است، گفت: از فردا تبلیغات مربوط به این قسمت را در شبکه مجازی آغاز می‌کنیم.

مجیدآبادی افزود: هفته دوم مهر امسال هم اقدام به پخش و توزیع این قسمت از مجموعه مانگ و ئه‌ستیره خواهیم کرد.

فریاد مجیدآبادی و عابدین رضایی، رضا پشابادی، یوسف اسدی، خلیل مولانایی، فرشاد امینی، مسعود بیگلری و احمد شاطبی از بازیگران این مجموعه هستند.

فریاد در هر قسمت شرکت کنندگانی را دعوت می‌کند و در ۲ گروه مانگ و ئه‌ستیره در مقابل یکدیگر قرار می‌دهد تا در چالش‌های خنده‌داری با یکدیگر مسابقه دهند و در پایان یک گروه برنده می‌شود.

نظرات
آخرین اخبار