کد خبر: 10217
تاریخ انتشار: 22 شهریور 1398 - 15:50
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان:
مدیرکل حج و زیارت استان کردستان ضمن اشاره به بازگشت تمامی حجاج کردستانی به کشور، درخصوص اعزام زائران به اربعین حسینی گفت: هزینه ویزا رایگان شده است، اما فرایندی که برای صدور ویزا انجام می‌گیرد همچنان باقی است.

فراتاب- گروه کردستان: هاشم ناظمی‌جلال اظهار کرد: 2 هزار و 15 نفر از استان کردستان به حج تمتع امسال اعزام و بدون کوچکترین مشکلی تمامی حاجیان این استان به کشور بازگشتند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود بالا بودن میانگین سنی حجاج کردستان هیچ مورد فوتی در بین حجاج استان نداشتیم.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در مورد برنامه حج و زیارت استان در زمینه اعزام به اربعین حسینی نیز عنوان کرد: ثبت نام برای اعزام زائران به اربعین حسینی نیز استارت خورده و ستاد هماهنگی در استان چندین بار تشکیل جلسه داده است.

ناظمی‌جلال با بیان اینکه متقاضیان برای اعزام به این سفر معنوی باید از طریق سایت سماح اقدام کنند، عنوان کرد: براساس هماهنگی‌های صورت گرفته با کشور عراق زائرین هیچ مبلغی بابت صدور ویزا پرداخت نمی‌کنند.

وی از برنامه‌ریزی حج و زیارت استان برای راه‌اندازی یک موکب در سنندج خبر داد و خاطرنشان کرد: هزینه ویزا رایگان شده است، اما فرایندی که برای صدور ویزا انجام می‌گیرد باقی بوده و زائران باید این فرایند را طی کنند.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان در مورد اعزام حجاج به حج عمره هم عنوان کرد: صحبت‌هایی در این راستا با کشور عربستان صورت گرفته موفقت‌های اولیه انجام و منتظر نهایی شدن موضوع هستیم.

ناظمی‌جلال خاطرنشان کرد: در صورت نهایی شدن موافقت‌ها اعزام حجاج به حج عمره بعد از ماه صفر انجام خواهد شد.

 

نظرات
آخرین اخبار