کد خبر: 10168
تاریخ انتشار: 19 شهریور 1398 - 21:00
طبق اعلام کمیته‌ی داوران لیگ برتر فوتبال کشور استاد بهرام مهرپیما بر یکی از دیدارهای هفته‌ی آینده‌ی لیگ برتر نظارت خواهد کرد.

فراتاب - گروه ورزشی: استاد بهرام مهرپیما از کردستان به عنوان ناظر بازی دیدار دو تیم سایپای تهران و نساجی مازندارن از سری رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور انتخاب شد.

این دیدار عصر روز یکشنبه 24 شهریور ماه برگزار خواهد شد.

بهرام مهرپیما در شهرستان سنندج متولد شد و در همان شهر تحصیلات ابتدائی را پشت سر نهاد. او در سال ۱۳۴۲ در باشگاه شاهین سنندج که دائییش محمد صدیق بکری بنیان‌گذار و موسس آن بود با دنیای ورزش مخصوصاً فوتبال آشنا شد و در سال تحصیلی ۴۷ – ۴۶ با تشکیل نخستین تیم فوتبال در مریوان به عضویت تیم منتخب آموزشگاه های آن شهر درآمد. در اردیبهشت ماه سال ۱۳۴۷ در مسابقات قهرمانی آموزشگاه های استان که در سقز برگزار شد، حضور پیدا کرد. در مهرماه سال ۱۳۴۷  به همراه خانواده خود به شهرستان سقز منتقل شد و با ثبت نام در دبیرستان مهرگان ( توحید فعلی ) در کنار تحصیل به فعالیت های ورزشی از جمله فوتبال و دو میدانی ادامه داد و سال ها در عضویت تیم های منتخب آموزشگاه ها، جوانان، باشگاه تاج و پرسپولیس، تیم منتخب سقز و استان کُردستان در مسابقات کشوری حضوری موفق داشت و از بازیکنان ثابت، مطرح و با اخلاق به شمار می رفت.

نظرات
آخرین اخبار