کد خبر: 10140
تاریخ انتشار: 18 شهریور 1398 - 11:30
نمایندگان مجلس در پاسخ به پناهیان

فراتاب - گروه سیاسی: حجت الاسلام پناهیان که در مراسم سوگواری دهه ی محرم سخنرانی می کرد، در ارتباط با عدم شفافیت آرای نمایندگان مجلس، با لحنی بسیار تند اظهار داشت: نظر و رای نمایندگان بر اساس تخصص و کار کارشناسی است و بنابراین باید مشخص باشد، در غیر این صورت مصداق پنهان کاری از ملت است. وی تشبیه این موضوع با مسئله ی تفتیش عقاید را نادرست دانسته و بر لزوم آن تاکید کرد.

در واکنش به اظهارات حجت الاسلام پناهیان، برخی نمایندگان مجلس، پاسخ داده و اظهاراتی داشته اند، از آن جمله حشمت الله فلاحت پیشه، نماینده ی مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس دهم بوده است.

وی در توئیتی به شرح زیر اعتراض تند خود را به سخنان پناهیان ابراز کرد.

«شخصاً با مصاحبه های هر روزه ام، هیچ وقت رای پنهانی نداشته ام، اما باید به حال و روز مجلس ایران گریست که برخی منبرنشین های پاکتی این گونه بی ادبانه یه آن توهین می کنند. کاش خودشان جهت روشنگری ملت، شفاف بگویتد، برای پراکندن این عربده های غیر اخلاقی، پاکت های چند میلیونی دریافت می کنند؟»

دیگر نماینده ای که به این اظهارات واکنش نشان داد، علیرضا رحیمی، نماینده ی مردم تهران و عضو هیات رئیسه مجلس بود که در توییتر خود نوشت: آقایی که از منبر امام حسین، توهین ترویج می کند و به نام هیاتهای منسوب به رزمندگان وعظ می نماید آیا با بد دهنی و اهانت به مردم و مجلس همچنان شایسته عنوان واعظ است؟ از منبر حسینی کرامت حسین(ع) ترویج شود نه بی حرمتی و اهانت. از ارکان نظام دم می زنند و هر بار به یک رکن می تازند.

نظرات
آخرین اخبار