کد خبر: 10109
تاریخ انتشار: 16 شهریور 1398 - 20:10
نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران درباره چشم‌انداز قیمت‌ها تا پایان شهریور ماه گفت: انتظار ما این است که قیمت طلا تا پایان ماه روند آرام و حتی روبه کاهشی در پیش داشته باشد.

فراتاب-گروه اقتصادی: محمد کشتی آرای با اشاره به کاهش بهای اونس جهانی اظهار کرد: با توجه به افت قیمت طلای جهانی و کاهش تنش‌های سیاسی، انتظار ما این است که طلای داخلی نیز با روند فعلی و حتی به سمت کاهشی شدن حرکت کند.

کشتی‌ آرای با اشاره بهتعطیلی بازار طلادر هفته جاری بیان کرد: واحدهای صنفی در سطح شهر مشغول فعالیت هستند و فقط بازار بزرگ طلا از هفتم تا سیزدهم محرم تعطیل است.

تعطیلی 204طلافروشی در پنج ماه 98

این فعال حوزه طلا همچنین به قانون اخذ مالیات از طلافروشان اشاره کرد و گفت: از سال 92 تا 98 حدود دو هزار و 250 واحد صنفی به مرحله ورشکستگی و تعطیلی رسیدند و در پنج ماهه نخست امسال نیز 204 طلافروشیدر تهران تعطیل شدند که یکی از مهمترین دلایل این اتفاق اخذ مالیات بر ارزش افزوده از صنف طلا است.

نائب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران توصیه کرد: پیشنهاد ما این است که مردم به جای خرید طلای آب شده و اینترنتی از واحد‌های صنفی که پروانه کسب دارند خرید کنند./اقتصاد آنلاین

 

نظرات
آخرین اخبار