در کمتر از دو ماه ۱۰ هزار نسخه از «بنی‌آدم» دولت‌آبادی بفروش رسيد | فراتاب
کد خبر: 1009
تاریخ انتشار: 31 فروردین 1395 - 03:00
بهرنگ کیائیان مدیر دفتر نشر انتشارات چشمه;
مجموعه داستان «بنی‌آدم» نوشته محمود دولت‌آبادی در کمتر از دو ماه به چاپ دوم رسید و در شمارگان ۱۰ هزار نسخه از سوی نشر چشمه منتشر شد.

به گزارش فراتاب، مجموعه داستان «بنی‌آدم» جدیدترین اثر محمود دولت‌آبادی که در نیمه دوم اسفندماه سال ۹۴ منتشر شد، در کمتر از دو ماه توانست ۱۰ هزار نسخه بفروشد و چاپ دوم آن طی روزهای گذشته روانه بازار شد.

بهرنگ کیائیان، مدیر دفتر نشر انتشارات «چشمه» در ارتباط با این خبر به ایبنا گفت: خوشبختانه مجموعه داستان «بنی‌آدم» در روزهای گذشته با استقبال بسیار خوبی روبه‌رو شده است و چاپ نخست آن که به شمارگان ۱۰ هزار نسخه منتشر شده بود تا پایان تعطیلات نوروز به فروش رسید.

وی ادامه داد: باتوجه به فروش فوق‌العاده این کتاب اقدامات لازم برای چاپ دوم آن انجام و چاپ دوم نیز با شمارگان ۱۰ هزار نسخه روانه بازار نشر شد. به نظرم استقبال از «بنی‌آدم» اتفاق ویژه و فوق‌العاده‌ای بوده است و خوشحالم که علاقه‌مندان به خرید این کتاب علاقه زیادی نشان دادند.

مدیر دفتر نشر انتشارات «چشمه» با اشاره به فروش فوق‌العاده کتاب دولت‌آبادی اظهار کرد: پیش از این نیز، کتاب «کافه پیانو» به چاپ ۴۶ و کتاب «هنر شفاف اندیشیدن» به چاپ ۲۲ رسیده بود و تا به امروز ۳۷ هزار نسخه از آن به فروش رفته است اما تا به امروز هیچ کتابی چنین فروشی را نداشته است. 

محمود دولت‌آبادی بعد از انتشارِ رمانِ «سلوک» در اوایلِ دهه هشتاد تا به امروز کمتر توانسته بود کارِ داستانی منتشر کند و بیشتر آثارش در حوزه‌های خاطره‌نگاری، نقدهای ادبی و گزیده‌های متونِ کهن بودند، بنابراین انتشار این کتاب می‌تواند خبر خوبی برای علاقه‌مندان حوزه ادبیات داستانی باشد.

چاپ دوم کتاب «بنی‌آدم» در ۱۰۷ صفحه، شمارگان ۱۰ هزار نسخه و با قیمت ۹ هزار تومان از سوی نشر چشمه روانه بازار شده است.

منبع:ايبنا

نظرات
آخرین اخبار