کد خبر: 10081
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1398 - 18:20
بانک تجارت خدمات ریالی،‌ ارزی، تعهدات و تامین مالی هلدینگ‌ها و شرکت‌های زیرمجموعه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) را گسترش می‌دهد.

فراتاب-گروه اقتصادی:به گزارش روز پنجشنبه شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، «رضا دولت آبادی» «محمد رضوانی فر» مدیران عامل بانک تجارت و شستا برای گسترش تعامل تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در مراسم امضای این تفاهم نامه، گفت: بانک تجارت یکی از اولویت‌های اصلی هیات مدیره شستا در همکاری با شبکه بانکی کشور به شمار می‌رود و این تفاهمنامه شرایط این همکاری را تسهیل و تسریع می‌کند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی یکی از سازمان‌هایی است که خدمات‌رسانی آن در حوزه خدمات درمانی و مستمری بگیران بدون وقفه و در هر شرایطی باید انجام شود، براین اساس از بانک تجارت انتظار داریم تسریع اجرای بندهای این تفاهمنامه را به صورت ویژه مورد توجه قرار دهد.

مدیرعامل بانک تجارت نیز در ادامه مراسم گفت: بانک تجارت با برخورداری بیش از ۱۵۰۰ هزار شعبه ، باجه و واحد ارزی در سراسر کشور و شعب فرانسه، انگلستان، آلمان، بلاروس، تاجیکستان و دفتر نمایندگی چین ظرفیت‌های بی‌شماری را برای ارائه خدمات ارزی و ریالی به شستا و شرکت‌های زیر مجموعه آن در اختیار دارد. 

دولت آبادی تصریح کرد: اعتقاد داریم به رغم تعامل مثبت موجود میان بانک تجارت و شستا هنوز ظرفیت های زیادی برای گسترس این همکاری ها وجود دارد که انعقاد این تفاهمنامه شرایط افزایش و گسترش همکاری‌ها را فراهم خواهد کرد.

 

نظرات
آخرین اخبار