برگزاری 10 رویداد بزرگ علمی در کردستان تا پایان امسال | فراتاب
کد خبر: 10072
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1398 - 16:50
خیز دانشگاه کردستان برای توسعه استان؛
دانشگاه کردستان با هدف معرفی این استان به سایر نقاط کشور، تا پایان امسال میزبان 10 رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی با حضور افراد صاحب‌نظر در سطح بین الملل خواهد بود.

فراتاب- گروه کردستان: «رحمت صادقی» ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین کنفرانس ملی و بین‌المللی در دانشگاه کردستان که در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت فرهنگی، گردشگری و هنری کردستان بستری است که می‌تواند به توسعه استان کمک کند.

وی تصریح کرد: اگر افراد شاخص در هر حوزه‌های مختلف در قالب برنامه‌های به کردستان بیایند، ظرفیتی برای توسعه گردشگری در این استان ایجاد خواهد شد.

صادقی تصریح کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف افرادی که در عرصه علم و فرهنگ فعالیت می‌کنند ایجاد بسترهای لازم برای معرفی استان به سایر نقاط کشور است.

وی اذعان داشت: برای برگزاری برخی برنامه‌ها و رویدادها، زیرساخت‌های لازم در سطح استان وجود ندارد و خود دانشگاه‌ها نیز نمی‌تواند این زیرساخت‌ها را به تنهایی تامین کنند.

رئیس دانشگاه کردستان گفت: تا پایان امسال 10 رویداد بزرگ ملی و بین‌المللی با حضور  افراد صاحب‌نظر در سطح بین الملل در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری این همایش‌های بین‌المللی قطعا نیازمند ساز و کارهای مختلف و حمایت تمام بخش‌هاست تا بتوانیم برنامه‌ای در سطح کیفی بسیار بالایی را برگزار کنیم.

 

نظرات
آخرین اخبار