گشایش همزمان دو نمایشگاه کاملا متفاوت در اربیل | فراتاب
کد خبر: 10061
تاریخ انتشار: 15 شهریور 1398 - 23:00
طی روزهای آتی روی می دهد:
گشایش پیاپی نمایشگاه ها در اقلیم کردستان (عراق) نشان دهنده توجه برندها و کمپانی ها به این منطقه و‌ تبدیل آن به محلی برای رقابت بازرگانی در سطح جهانی و منطقه ای دارد

فراتاب-گروه اقتصاد: دو نمایشگاه متفاوت در زمینه های پلاستیک، پتروشیمی، پوشاک و زیورآلات در شهر اربیل در اقلیم کردستان عراق برگزار می شوند. این نمایشگاه شامل دو بخش است، یک بخش به پلاستیک و پتروشیمی و بخش دیگر به پوشاک و زیورآلات اختصاص یافته است.  به گفته شرکت کنندگان در نمایشگاه، کیفیت بالا و‌ قیمت مناسب دو ویژگی مهم این نمایشگاه است. 

ثبات و امنیت اقلیم کردستان (عراق) در منطقه، این اقلیم را به محلی برای رقابت شرکت ها و کمپانی ها تبدیل کرده است. بویژه در چند سال اخیر برای بازرگانان و شرکت های بزرگ جهانی و‌ منطقه ای از اهمیت ویژه ای برخوردار است و از بین رفتن داعش هم به نظر می رسد رونق دوباره ای را به این منطقه بازگرداند. برگزاری پیاپی نمایشگاه ها در زمینه های گوناگون به وضوح نشان دهنده این مساله است. از سوی دیگر کشاندن رقابت بازرگانی به این منطقه باعث رشد اقتصادی بیشتر منطقه شده که این مساله هم به‌ نوبه خود موجب ترغیب سایر بازرگانان برای سرمایه گذاری در اقلیم کردستان می شود.

 

بازنشر مطلب با ذکر منبع فراتاب بلامانع است

نظرات
آخرین اخبار