کد خبر: 10050
تاریخ انتشار: 13 شهریور 1398 - 18:00
رئیس جمهور:

فراتاب - گروه سیاسی: دکتر روحانی در بخشی از سخنان امروز خود در جلسه ی هیات دولت، خود تندروهای درون آمریکا، رژیم نژاد پرست صهیونیستی و برخی سران ارتجاع در منطقه را به عنوان سه گروهی نام برد که نمی‌خواهند بین ایران و آمریکا رابطه ای عادلانه، صحیح و درست برقرار باشد.

دکتر روحانی با اشاره به توافق هسته ای میان ایران و گروه ۱+۵ گفت: تلاش شد تا توافق برجام به خوبی اجرایی و عملیاتی شود اما آمریکا از این توافق بی‌دلیل و حتی بی‌بهانه خارج شد که البته غیرآمریکایی‌ها در این کار بیشتر موفق بودند.

رئیس جمهور اظهارداشت:در درون آمریکا تندروهایی شامل صهیونیست‌ها، نئوکان‌ها و نژادپرست‌ها هستند که خواهان رابطه ای صحیح میان ایران و آمریکا نیستند و هر وقت می‌خواهیم در این رابطه ، جلو برویم یک جایی آن را بهم می‌زنند.

دکتر روحانی از رژیم نژاد پرست صهیونیستی‌ و برخی مرتجعین منطقه نیز به عنوان دومین و سومین گروههای مخالف نام برد و گفت: آنها اگر بفهمند که ممکن است یک روزی بین ایران و آمریکا رابطه عادلانه‌ای برقرار شود می‌دانند مرگ دائمی آنهاست چرا که اینها همانند کف روی آب هستند و نابود و محو می‌شوند.

رئیس جمهور افزود: هر وقت می‌خواهیم کاری انجام دهیم این سه گروه که متاسفانه بر کاخ سفید هم مسلط شده اند، نمی‌گذارند. علت اینکه آمریکا از برجام خارج شد، تسلط این ۳ گروه بر کاخ سفید است. آنها از برجام خارج شدند و مشکلاتی برای خود، ما و دنیا ایجاد کردند و البته ما گام‌هایمان را حساب شده، صحیح و استوار برداشتیم.

 

 

نظرات
آخرین اخبار